دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم

جدیدترین قسمت سریال شهرزاد با کیفیت 720p ،1080p و 480p

دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم

دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم

ژانر : درام ، عاشقانه
سال ساخت : 1395
کارگردان : حسن فتحی
نویسنده : حسن فتحی و نغمه ثمینی
تهیه‌ کننده : محمد امامی
خلاصه داستان : ماجرای فصل دوم از جایی شروع می‌شود که پس از مرگ بزرگ آقا اداره همه چیز به قباد می‌ رسد و او همه کاره دم و دستگاه دیوان سالار می شود، اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق عمه بلقیس که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌ آید و…


لینک های دانلود

رمز قسمت سوم : LOTUSM9JPO89G9SWL

قسمت سوم :

خرید و دانلود کیفیت HQ 1080p (قیمت : 2500 تومان – حجم : 2.42GB)

خرید و دانلود کیفیت 1080p (قیمت : 2000 تومان – حجم : 1.73GB)

خرید و دانلود کیفیت 720p (قیمت : 1800 تومان – حجم : 671MB)

خرید و دانلود کیفیت 480p (قیمت : 1500 تومان – حجم : 430MB)

خرید و دانلود همه کیفیت ها (قیمت 3000 تومان)


پشتیبانی : شماره پشتیبانی (ساعات اداری): 02177729557  ,  پشتیبانی تلگرام: @Shop_Upera_Bot و @Srmweb


هشدار مهم برای دانلود سریال:

قبل از دانلود سریال حتما نرم افزار مدیریت دانلود بر روی سیستم خود نصب کنید تا در صورت توقف دانلود بتوانید دوباره آن را ادامه دهید.

در صورتی که این نرم افزار ها را نصب نکرده و اقدام به دانلود سریال کنید، ممکن است فایل ناقص دانلود شود در این صورت مسئولیتش متوجه خود شماست!

…………………………………………………………………………..

پشت صحنه

گلاره عباسی ، شهاب حسینی و حسن فتحی در پشت صحنه فصل دوم شهرزاد

دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم


آخرین خبر از سریال شهرزاد

دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم

2 تیر :

شب بیست‌ و نهم : به تاراج رفتن شهرزاد

بالاخره پخش فصل دوم سریال شهرزاد شروع شد اما در کنار خوشحالی علاقه‌مندان این سریال از به سر آمدن انتظار برای آغاز فصل دوم، ماجرای پخش غیرقانونی شهرزاد اتفاق ناخوشایندی بود که می‌توان درباره چگونگی آن قدری تامل کرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد پیش از این درباره اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از پخش غیرقانونی این سریال گفته بود: «ما تمام تمهیدات لازم را برای اینکه دانلود و بارگذاری غیرقانونی سریال انجام نشود، ترتیب دادیم… ما حتی مجوز اف بی آی وارنینگ «FBI WARNING» را هم گرفته ایم…»

باوجود تمام این اقدامات، شاهد انتشار غیرقانونی این سریال در وبسایت یوتیوب بودیم و با جست و جویی سرسری خواهیم دید که تنها یک روز پس از انتشار، قسمت اول شهرزاد در یوتیوب بیش از ۱۰۰۰۰۰ بار به صورت غیرقانونی دیده شده. سوالی که می‌توان پرسید آنست که آیا راهی برای جلوگیری از این اتفاق و یا کاستن از حجم بازدیدهای غیرقانونی وجود نداشته؟

مسلما در تمام جهان نیز باوجود اقدامات پیشگیرانه نمی‌توان آمار تخلقات اینچنینی را به صفر رساند و به کلی از وقوع آن جلوگیری کرد تا جایی که این اتفاق دامنگیر سریال‌های مطرح جهانی همچونGame Of Thrones نیز بوده و هست، اما آیا راهکاری برای کاهش معنادار این اعداد وجود نداشته که از سوی تهیه کنندگان سریال شهرزاد نسبت به آن بی توجهی شده باشد؟

باتوجه به اینکه بازدیدهای غیرقانونی سریال شهرزاد در فضای اینترنت و از طریق سایت‌هایی مثل یوتیوب انجام گرفته می‌توان نتیجه گرفت که این تعداد از افراد به هر دلیل توانایی خرید یا تمایل به خرید DVD‌های سریال شهرزاد را نداشته اند و از سوی دیگر در فضای اینترنت نیز به هر دلیل به وب سایت تازه تاسیس شده‌ای که تهیه کنندگان این سریال برای فروش آن تدارک دیده‌اند مراجعه نکرده‌اند. حال سوال اینجاست: آیا در فضای کسب و کار اینترنتی کشور هیچ ظرفیت دیگری برای عرضه سریال شهرزاد وجود نداشته؟

چندین سال است در کشور ما بسترهای VOD فعالیت خود را در ابعادی گسترده آغاز کرده اند و در سال‌های اخیر توانسته اند تعداد قابل توجهی از کاربران را به خود جذب کنند؛ از همین جهت شاید یکی از راهکارهایی که می‌توانست از تعداد بسیار دانلودهای غیرقانونی این سریال جلوگیری کند ارائه این مجموعه بر بستر سرویس‌های VOD بود. چرا که بازدیدها و دانلودهای غیرقانونی در فضای اینترنتی صورت گرفته و راهکاری که سرویس‌های VOD ارائه می‌دهند نیز برای کاربران فضای اینترنت است. از سوی دیگر قیمت خرید اشتراک در این بسترها به گونه ای است که شاید کاربرانی را که حاضر به پرداخت قیمت‌های موجود در بازار شبکه نمایش خانگی نیستند ترغیب به خرید اشتراک کرده تا از این طریق ضمن کاهش دانلودهای غیرقانونی، تهیه کنندگان شهرزاد نیز کمتر متضرر شوند.

البته تهیه کنندگان محترم شهرزاد به عنوان راهکار جایگزین وب سایتی را برای این منظور معرفی کرده اند که خود قرار است به پشتوانه شهرت سریال شهرزاد شناخته شود، در حالی که بسترهای VOD که از قبل در فضای کسب و کار مشغول به فعالیت بوده اند با داشتن تعداد قابل توجهی کاربر و مخاطب می‌توانستند ظرفیت قابل اعتنایی باشند برای تضمین فروش بیشتر شهرزاد. همان گونه که در مورد سریال «عاشقانه» به کارگردانی«منوچهر هادی» این اتفاق افتاد و با پخش این سریال در سرویس‌های VOD در کنار پخش فیزیکی در شبکه نمایش خانگی از تمامی ظرفیت‌های موجود برای عرضه یک سریال به خوبی استفاده شد تا کمتر شاهد چنین اتفاقی برای سریال عاشقانه باشیم.

نکته قابل تامل دیگر آنکه تهیه کنندگان شهرزاد با معرفی سایت لوتوس که در آن امکان دانلود به روشی ناصحیح داده می شود و همچنین بستن قرارداد با سایر سایت هایی که فعالیت غیررسمی داشته و ملزم به رعایت حقوق صاحبان آثار نیستند، خود اولین و بزرگترین گام را برای بارگزاری غیر قانونی آثار فرهنگی و تغییر رفتار مصرف از نمایش آنلاین به دانلود محتوی برداشته‌اند.

امیدواریم که در آینده تهیه کنندگان مجموعه‌های اینچنینی ضمن استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود راه‌های دسترسی قانونی به آثار خود را آسان کرده و کاربران نیز با رعایت حقوق مادی و معنوی صاحبان آثار، از دانلود یا تماشای غیرقانونی بپرهیزند که البته این امر مستلزم تلاش‌های هدفمند در حوزه فرهنگ‌سازی بوده و هست!

29 خرداد :

قسمت اول فصل دوم شهرزاد تنها در نصف روز 65 هزار بار دانلود شد

اولین قسمت از فصل دوم سریال شهرزاد دیروز رسما منتشر شد تا علاقه‌مندان این سریال بتوانند دوباره آن را دنبال کنند. این سریال که علاوه بر عرضه نسخه فیزیکی، به شکل آنلاین و قانونی هم منتشر می‌شود، با استقبال خیلی خوبی از جانب بینندگان روبرو شده و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. قسمت اول شهرزاد 2 تنها در نصف روز 65 هزار بار از طریق سامانه لوتوس پلی دانلود شده که رکورد جدیدی در بین سایت‌های VoD به حساب می‌آید.

سریال شهرزاد علاوه بر دو فرمت مذکور، قرار است به عنوان اولین سریال ایرانی از شبکه مشهور نت‌فلیکس نیز منتشر شود. همچنین با اینکه پخش فصل دوم این سریال اخیرا آغاز شده، خبر رسیده که فصل سوم آن نیز در حال تولید است.

«شهرزاد 2» در روز اول توزیع، غیرقانونی بارگذاری شد

تهیه‌کننده سریال « شهرزاد 2 » درباره بارگذاری غیرقانونی این سریال در سایت یوتیوب توضیحاتی ارایه کرد.

امروز اولین قسمت از سریال « شهرزاد 2 » ساخته حسن فتحی عرضه شد و مخاطبان توانستند آن را خریداری کنند. از سوی دیگر اما این سریال از طریق سایت یوتیوب نیز به صورت غیرقانونی بارگذاری و تا بعدازظهر امروز بیش از 2۰ هزار بار دیده شد.

طی تماسی که با سیدمحمد امامی تهیه کننده و سرمایه گذار این سریال داشتیم درباره این مساله پرسیدیم و متوجه شدیم که سریال از هشت صبح امروز دوشنبه 29 خرداد در بازار توزیع شده است.

محمد امامی، تهیه کننده سریال «شهرزاد» درباره توزیع و عرضه قسمت اول این سریال که امروز به بازار آمد و از طریق سایت یوتیوب عرضه شده است، گفت: «ما تمام تمهیدات لازم را برای اینکه دانلود و بارگذاری غیرقانونی سریال انجام نشود، ترتیب دادیم. با این حال باز هم نمی‌توان از همه موارد غیرقانونی ممانعت کرد و در همه دنیا هم نمی‌توان 100 درصد جلوی چنین اتفاقاتی را گرفت.»

او درباره اینکه چگونه قرار است از دانلود غیرمجاز سریال جلوگیری شود، بیان کرد: «ما حتی مجوز اف بی آی وارنینگ FBI WARNING را هم گرفته‌ایم که در ایران فقط فیلم «فروشنده» آن را داشت. حتی در دنیا که از این امکان بهره می‌برند بیشتر به سمت سیستم‌های فرهنگی پیش رفته‌اند تا سیستم‌های پلیسی و امنیتی و برای مردم فرهنگسازی می‌شود که این کالا هم مثل کالاهای تجاری دیگر خریداری شود.»

امامی در پایان درباره تمهید دیگری که اندیشیده شده است، توضیح داد: «ما توافقی با سایت یوتیوب داریم که براین اساس وقتی به آنها گزارش شود سریال را برمی‌دارند و در این باره هم هر بار که این اقدام صورت بگیرد ما با مسئولان یوتیوب صحبت می‌کنیم تا سریال را از روی سایت بردارند.»

علی نصیریان، ابوالفضل پورعرب، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار از بازیگران فصل اول «شهرزاد» بودند که سال گذشته در شبکه نمایش خانگی عرضه شد و مخاطبان بسیاری پیدا کرد.

…………………………………

28 خرداد :

فصل دوم سریال «شهرزاد» فردا دوشنبه 29 خرداد 1396 همزمان با چهلمین سالگرد خاموشی دکتر علی شریعتی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

به همین مناسبت کارگردان این مجموعه فصل دوم سریال پربیننده شهرزاد را به او تقدیم کرد.

حسن فتحی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«اغلب قهرمانان زندگی هر یک از ما در مقطع خاصی الهام‌بخش ما بوده‌اند و پی عبور ما از آن مقطع، دیگر آن جلوه و جذابیت قبلی را نداشته‌اند.

برای شخص من اما در میان تمامی قهرمانان زندگی‌ام، یک قهرمانِ همواره محبوب و ماندگار وجود دارد که بلوغِ فکری و معنوی و اخلاقی و هنری خود را بیش از هر کسی مدیون اندیشه و افکار متعالی او هستم.

اکنون که چهلمین سالگرد عروج این بزرگمرد عرصه فرهنگ و اندیشه با شروع پخش فصل دوم سریال شهرزاد همزمان شده است، مایلم درمقام سازنده این اثر، سهم خود را تقدیم کنم به آموزگار بزرگ عرفان و برابری و آزادی، دکتر علی شریعتی.»

………………………………………

27 خرداد :

پخش فصل دوم سریال «شهرزاد» از روز دوشنبه ( 29 خرداد ماه) در شبکه نمایش خانگی آغاز خواهد شد.

داستان سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری سید محمد امامی در دههٔ 1330 خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است.رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و … ایفای نقش می‌کنند.

همچنین محسن چاوشی همانند فصل اول به عنوان خواننده همراه این سریال است.


حواشی

در پی شایعه‌ای که از یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر خروج و متواری شدن محمد امامی، تهیه کننده سریال «شهرزاد» منتشر کرده علی اسدزاده مدیر شرکت تصویر گستر پاسارگاد، پخش کننده این سریال واکنش نشان داد و این اقدام را دروغی بزرگ توصیف کرد.

علی اسدزاده درباره شروع این شایعه به خبرآنلاین گفت: «رسانه‌ای این دروغ بزرگ را مطرح کرد و فقط امیدوارم روی حرفش بایستد و این تیتر دروغ را از خروجی خبرگزاری‌شان برندارند و توضیح بدهند که از کجا و با چه منبعی این خبر را منتشر کردند.»

او در ادامه درباره خروج محمد امامی از کشور نیز توضیح داد: «آقای امامی طبق حقوق شهروندی شان برای اکران خارجی «خوب بد جلف» و برگزاری ورک شاپ در ایران خارج شدند و دوباره هم به ایران بازگشتند و در حال حاضر هم در ایران هستند. ورود و خروج این مسئله هیچ ایرادی و اشکالی ندارد. به نظرم مضحک ترین مسئله این است که بخواهیم درباره ورود و خروج شخصی به کسی توضیحی بدهیم.»

مدیر شرکت تصویرگستر پاسارگاد درباره ملتهب کردن فضا پیش از آغاز توزیع فصل دوم «شهرزاد» گفت: «وقتی همه این شایعات درست در زمانی شکل می‌گیرند که نزدیک به پخش فصل دوم سریال «شهرزاد» است می توان گفت برخی می‌خواهند در آستانه پخش سریال با این آشوب‌ها به سریال ضربه بزنند که مشخص است نمی‌توانند.»

او افزود: «برخی نه می‌توانند سریال موفق بسازند، نه فیلم‌هایشان فروش می‌کند و نه روزنامه‌شان تیراژ دارد و دیده می‌شود بنابراین مجبورند با این شایعه پراکنی‌ها و جو سازی ها فرار رو به جلو کنند.»

اسدزاده در ادامه اظهار داشت: «حرف من به رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده این است که جرات به خرج دهند و تیتری که زدند را عوض نکنند و روی حرفی که زدند بایستند. من فقط می‌خواهم بدانم منبع این خبر کجاست چون ما نباید چیزی را به کسی ثابت کنیم.»

او در پایان افزود: «این قبیل بی اخلاقی ها در جامعه و فضای برخی رسانه ها به وجود آمده که جای تاسف دارد.»

دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم

آهنگ پسند شما بود؟
4 2
آهنگ ها